Roscoe

you really are gonna make it

Valborg 30 april

Publicerad 2013-04-30 19:10:33 i Allmänt,

Det är helt galet egentligen.. Redan valborg! 
Jag minns så väl när jag marscherade upp till kulbacken i västervik tillsammans med mina buggvänner. Iklämd en supertajt t-shirt dragen över min enorma dunjacka och en stor brinnande fackla i handen. Så många år sedan...
Idag sitter jag instängd i min lägenhet i Karlkrona med min jycke och pluggar frenetiskt inför min tenta på torsdag.
Saker och ting har verkligen förändras. En del åt de håll jag ville och andra inte.
 
För övrigt är jag fortfarande sjuk även om det blir bättre för var dag som går. Imorse smygstartade jag faktiskt med en powerwalk på 3 km och det kändes riktigt skönt att komma i träningsskorna igen.
 
I helgen väntar en riktigt rolig grej och jag ser så fram emot det. Nästan så jag inte kan stå ut!
Men mer om det en annan gång
 
 
 
Förra årets födelsedagsfirande men ett awesome gäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

profile

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela