Roscoe

you really are gonna make it

Torsdag 25 april

Publicerad 2013-04-25 19:21:30 i Allmänt,

Nu var det ett par dagar sedan jag skrev här, så vad har hänt?
Inte speciellt mycket! Tyvärr!
 
Jag har kört mina pass och de går super. Igår orkade jag till och med ett dubbelpass!
Har sänkt mina restriktioner lite vad gäller maten faktiskt, det har blivit en liten godisbit och lite popcorn men jag försöker ändå undvika alla de uppenbara kolhydraterna.
Idag vägde jag mig för första gången på evigheter. Jag har bara antagit min vikt från tidigare vägningar och satte upp ett mål som innebar en minskning på ungefär 8-10 kg. Nu har jag bara 5 kg kvar vilket var en positiv upptäckt.
 
Annars då?
Allt rullar på, ibland alldeles för fort och ibland alldeles för långsamt. Snart är det dags för ytterligare en tenta så det blir en del plugg. Det känns ovant att bo/vara själv och det är något som ännu känns jobbigt. Men jag ska väl ta mig igenom det också. Only time will tell..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

profile

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela