Roscoe

you really are gonna make it

Tisdag

Publicerad 2013-04-16 13:27:41 i Allmänt,

 
 
Jag försöker hålla motivationen uppe, har ledigt idag så jag utökade morgonrundan lite. Har även börjat dricka lite Whey 100 proteinshake. De hjälper att bygga muskler och innehåller endast 0,4g kolhydrater per shake, faktiskt är de riktigt mättande och så smakar det gott också! 
Jag tar en på morgonen efter min och mikas morgonpromenad och en till kvällen, blandar mina med mjölk för smakens skull. 
Men jag skulle behöva en ordentlig shaker, det funkar inte jättebra att skaka i min termosmugg då jag har proteinshake över hela köket efter..
 
Nu är det snart dags för lite lunch! Idag blir det kyckling i ugn. Kanske lite kikärtor i tomatkross vid sidan om!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

profile

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela