Roscoe

you really are gonna make it

Lördag 20 april

Publicerad 2013-04-20 09:19:07 i Allmänt,

Lördag, äntligen!
Tyvärr vaknade jag med migränhuvudvärk så dagen började inte alls speciellt bra.
Är lite arg, trött och seg. Jag har slarvat lite med träningen den här veckan men vädret har varit skitkasst, jag har haft migrän flera gånger och haft ont i både knä, vad och öron.. 

Igår var jag i alla  fall duktigt och tog en halvmils promenad/jogg med Mika. Det blev lite extratyngd då det blåste storm ute! På kvällen var jag faktiskt och simmade en timme på kanske 6-7 år, riktigt skönt men oj vad kramp jag fick hela tiden! Haha
 
 
Men nu ska jag ta tag i mig lite mer, har äntligen varit och handlat på mig massa god LCHF-mat. Snart väntar ett efterlängtat body balance pass och ikväll vankas vin och spelkväll med vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

profile

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela