Roscoe

you really are gonna make it

Fredag 12 april

Publicerad 2013-04-12 09:19:58 i Allmänt,

Nu sitter jag här svettig och dan efter en halvtimmas powerwalk/intervallträning. Har även gjort mina 70 squats så det bränner lite i låren.
 
Träningen går sjukt bra även om det kändes något tungt imorse efter gårdagens vilodag. Det bästa är att efter bara 5 dagar med träning och lågkolhydratskost har jag minskat 1-2 cm i både mage, stuss, lår och armar. GO MIG! Dock får jag inte slarva med kosten som jag gjorde igår, endast en liten skål med baconröra och ett halvt äpple på hela dagen. Jäkla LCHF som gör mig så mätt! :)
 
 
Det tar emot sjukt mycket att visa förebilderna, hallå degklump?!
 
 
Dag 1 och dag 4


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

profile

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela