Roscoe

you really are gonna make it

because, i love it!

Publicerad 2013-04-21 22:08:28 i Allmänt,

Usch, Det är inte lyckat att köra Body balance när man är lite smått bakis!
Kroppen är så himla skakig och det är riktigt svårt att hålla balansen i den 8 minuter långa balansövningen i nya koreografin.
Meeeen, jag klarade av det, även fast jag har lite träningsvärk efter megasquatpasset igår!
 
Ja, de där jävla squatsen.. Har tappat stingen lite! Förra veckan gjorde jag dom direkt när jag vaknat och innan min powerwalkrunda. Nu väntar jag in i det sista, till läggdax. Riktigt jobbigt om man blir sådär supertrött att man bara vill rulla över från soffan till sängen.
 
Imorgon ska jag försöka rensa ur min garderob/förråd på kläder. Det är så smockat i min enda (!!) garderob så det går knappt att stänga. Är det någon av mina vänner som skulle vilja kika och kanske lägga en slant?, lämna en kommentar så ordnar vi det.
 
Nu: Squats och sovdax!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

profile

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela