Roscoe

you really are gonna make it

BB och 30 day squat challange

Publicerad 2013-04-20 17:17:15 i Allmänt,

Åhh mina lår bränner!!!
Jag har varit så lat så jag skippat två dagars squats.. Så idag tog jag tag i det och har nu köttat mig igenom 215 squats.. Nästan lika många som dag 30 med 250 squats. Det värsta är att jag inte är färdig ännu!
Jag har tagit igen de två dagarna jag hoppat men jag har fortfarande dagens 130 st squats kvar! (HJÄLP!)
 
Det gick sjukt bra på Body balance idag, vi var hur några som helst men jag kände mig supersmidig och stark!
Jag klarade tillochmed av "birds basket" posen i några sekunder (sjukt nöjd!), svårt att förklara vad det är så jag länkar en liten video så ni kan öva hemma ni med! ;)
 
 
 
Mitt nya favoritgodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

profile

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela