Roscoe

you really are gonna make it

10 april

Publicerad 2013-04-10 12:25:08 i Allmänt,

Dag 3 med min nya livsstil och I'm loving it!
Har börjat veckan med en powerwalk på minst 30 minuter varje morgon med Mika och utmanat mig själv med 30 days squat challenge. 60 squats gjorda idag!
 
I måndags körde jag mitt första Sh'bampass, HELT SJUKT KUL! Smockat med folk i danssalen och trångt men så värt. I tisdags fick jag kroppen att skaka till ett Body Balancepass och idag väntas Zumba.
 
Men inte nog med det! Jag har även startat med LCHF och det känns riktigt bra än så länge, jag har länge legat offer för socker och kolhydrater men nu är det slut med det! Även om jag inte kör jättestrikt så försöker jag ändå undvika alla uppenbara kolhydrater.
 
Igår höll jag på att falla dit på en liten chokladbit innan sänggående men jag trotsade suget och tog en korvskiva
Elin mot Kolhydraterna 1-0.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

profile

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela